marți, 6 octombrie 2015

Cum se monteaza Izolatia cu polistiren lipita spuma

Cand vine vorba de izolatie cu polistiren putem spune ca este o treaba destul de grea si care necesita o experienta in domeniu constructiilor.
Mai nou cu noile produse iesite pe piata acest lucru il poate face oricine doreste fiind foarte usor de realizat.


Au aparut spume de lipit polistirenul foarte bune la pret si usor de realizat.
Noi am placat cu polistiren expandat un garaj si asta in numai 1 ora de lucru fiind extrem de usor fara intampina nici un fel de problema.





Dupa doua ore la montaj nu se mai putea da jos, lipirea intre perete si polistiren fiind una incredibil de puternica, mai exact nu mai poti da jos dacat daca o rupi.
Astfel cu un consum de bani destul de mic am realizat ceva ce nu de mult era doar o treaba pentru profesionisti.
Este bine sa consultati un angajat din DIY "do it yourself" adica magazinele de bricolaj inainte sa va apucati de acesta operatie.
De retinut ca nu am tratat cu nimic peretele inainte sau polistirenul, am pus spuma direct pe placa si am lipit-o de peretele garajului.
Pentru cei ce vor sa se apuce de acesta treaba le uram Spor la lucru!
Iata si un fil explicativ pentru acesta operatie:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu